Щодо спроби дискредитації видавництва "Генеза" Сергієм Хараху

Шановне товариство!

Повідомляємо Вам, що останнім часом проти видавництва «Генеза» та автора нашого підручника для 10 класу «Захист Вітчизни (рівень стандарту)» М. Р. Гнатюка розв’язано брудну провокаційну боротьбу з метою дискредитації видавництва та завдання шкоди репутації нашого автора. Ініціатором цього став автор конкурентного підручника Сергій Хараху, заступник директора Класичної гімназії ЛНУ ім. Франка. 07.09.2018 р. у виданні «Високий Замок» було опубліковано неправдиву статтю під назвою «Автор підручника — підставна особа. Про військову агресію Росії проти України немає жодної згадки». У ній Сергій Хараху, не повідомляючи про те, що він є автором конкурентного підручника, від імені пересічного вчителя звинувачує видавництво у шахрайстві, нефаховості та просуванні проросійських поглядів. Ця наклепницька акція набирає обертів. Працівники «Генези», щиро бажаючи повчитися в цього «поважного» автора «чесних фахових» підручників, проаналізували витвір Сергія Хараху… Те, що ми там знайшли, вразило нас. Численні випадки відвертого плагіату з російських джерел на багатьох сторінках без жодних змін (наприклад, тема «Основи національної безпеки України»… слово в слово повторює лекцію професора вишу при президенті Російської Федерації! М. Баранова, а в ній, звичайно ж, пропагуються проросійські тези), елементарні помилки й перекручування тексту присяги, неправильні назви Законів України, посилання на виступ колишнього «гаранта» Януковича у списку літератури – це геть не вичерпний перелік неточностей, недоречностей і невігластва за державний кошт.

Як там говорив «великий педагог» Сергій Хараху? Геть брехню з українських підручників?! Отож читайте аналіз «бестселера» Хараху під редакцією «світил» стратегічних досліджень Росії – і робіть власні висновки.

Лист заступнику міністра освіти і науки України

Попередній аналіз підручника «Захист Вітчизни (рівень стандарту). 10 кл.» (автори: Сергій Хараху, Василь Павлов, Ігор Дзюба, Євгенія Саганчі)

Експертний висновок на проект підручника